Girl you know it kills me,
Cos i know it kills you
But i think it's the best thing,
The best thing for us to do
I can't even hide,
I'm dying inside (yeah)
Really don't know how to say it
But girl our love is faded
And one more chance won't fix it
We should've learnt from our mistakes
That's real talk babe
Ain't no room for one last try
I really wanted to work this out
But i think time has ran out
You telling me that things can still change
When we should've already changed our ways
Hear me baby i'm trying my hardest not to cry (not to cry)
I wanna tell you everything,
Everything will be alright
But i don't wanna lie
I know you don't agree
When i say it's best we go our separate ways
But believe me baby you don't wanna hurt another day
Trust me baby it ain't easy for me to say goodbye (goodbye)
Girl i love you (girl i love you)
But it's too late
August 29th, three forty five in the morning (i can't sleep no)
And i can't go to sleep
Cos i keep digging deep into my mind
I'm staring at the ceiling
And i can't take this feeling
Through looking at our pictures
And the painting that you painted for me
I'm burning babe,
Now that you're not around (oh yeah)
I never meant to break your heart
But our love is falling apart
You telling me i gave up easily
But tell me who here is happy
Hearing me baby you really need to realize (realize)
Cos we tried everything,
Everything but goodbye
(i don't really wanna say goodbye)
I know you don't agree
When i say it's best we go our seperate ways
But believe me baby you don't wanna hurt another day
Trust me baby it ain't easy for me to say goodbye (it's so hard yeah yeah)
Girl i love you (girl i love you)
But it's too late
Thought this was the right thing to do
(but i still care about you yeah i'm still in love with you)
But i'm lost with or without you
I guess time (time),
Time will heal (time will heal) our hearts
(time will heal our broken hearts yeah)
So be strong for now and you will see
You deserve better than me
I know you don't agree
When i say it's best we go our seperate ways (our seperate ways)
But believe me baby (believe me baby) you don't wanna hurt another day
(not one more day)
Trust me baby it ain't easy for me to say goodbye (say goodbye)
(believe me when i say)
Girl i love you (girl i love you)
But it's too late (but it's too late)
(it's too late) oh oh
(it's too late) oh oh
Kiss me baby it ain't easy for me to say goodbye
I wanna tell you everything,
Everything will be alright
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di