Ooooooo whoooa
[Verse 1:]
You know how, how, to worship me yea.
Give me diamond rings with out buying a thing.
You know how, how to, how to turn me over and make me see
that its ok to be me. And oooh (and oooh) time jus moves so slow
when youre not here, somethings wrong.
[Chorus:]
Sitting in my bedroom waiting, waiting for you to come back to me. (waiting for you babe)
Thinkin bout the love you gave me, sitting in my bedroom. ( ooh ooh sitting in my bedroom)
Listening to the radio, wishin you would hold me close (hold me close) wanting to give myself to you.
Sitting in my bedroom. Thinking of only you. (oooh baby)
[Verse 2:]
Uh, you how, how, how to make me go crazy when I'm with you.
Boy you know jus what to do, and oooh (and oooh) I jus loose control
whenever youre near babe, nothings wrong.
[Chorus:]
Sitting in my bedroom waiting (aww baby), waiting for you to come back to me. (waiting for you)
Thinkin bout the love you gave me, sitting in my bedroom. (sitting in my room)
Listening to the radio, wishin you would hold me close (hold me close) wanting to give myself to you.
Sitting in my bedroom. Sitting in my bedroom.
[Verse 3:]
Ooooh, baby now I know its real, when you put your arms around me.
Show me how you feel, and I jus cant wait to give you, everything you need.
And I dont wanna be here alone anymore. Time you can't take you away ooh.
La la la la la la la la la la la la la. And oooh time jus moves so slow
when youre not here, somethings wrong. Yeeeaaaaa yeaaa yea!
[Chorus:]
Sitting in my bedroom waiting, waiting for you to come back to me.
Thinkin bout the love you gave me, sitting in my bedroom. (sitting in my bedroom ooohh)
Listening to the radio, wishin you would hold me close (wishing you would hold me close oooo nah) wanting to give myself to you.
Sitting in my bedroom. Thinking of only you (of only you ohhh)
Sitting in my bedroom waiting (sitting in my room), waiting for you to come back to me (waiting for you baby).
Thinkin bout the love you gave me (yea yea yea), sitting in my bedroom. (ooohh)
Listening to the radio (radio), wishin you would hold me close (hold me close ooooh) wanting to give myself to you.
Sitting in my bedroom.
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".