Prostitoute. I haite you.
Put down de Oreo craikers, and quit doing de sex.
Thais is for you.
Hay, girl, if it waisn't for you;
Evaryday after school I haive nothing to do.
I waint to your house like evary day,
You were stupid baish cause you gaive me some play.
But I didin't like it, waisn't very good.
Now you are prostitoute of neighborhood.
And chocolaite cake, and chocolaite pie;
Thait is how you get, very big thighs!
-Chorus-
And I do not laike your very big thaighs.
Besaides, you have beain with too many guys.
And I do not like your cottage cheese piaes.
Besaides, you have beain with too many guys.
Stop it! Stop it! Stop it!
You did sex, you need to stop.
Evaery guy is not lollipop!
If you turned to dinosaur whain you did de sex,
Evaery day you would be de Tyranisours Rechx.
If whain you did de sex I got a nickle,
I would have enough to buy a new tricycle.
Thain I could buy and brand new pair of painny shoes.
But lookout baish, you maight gaish HIQ.
Now you are prostitute who taills laies.
Got no frainds so you sit der and cry.
Chopey Chen Choppey Ching Choppey Chai.
You have beain with too many guys!
-Chorus-
And I do not like your cottage cheese thaigh.
Besaides, you have beain with too mainy guys.
And I do not like your poo-poo thaigh.
Besaides, baish you have beain with too many guys.
Stop it! Stop it! Stop it!
You eat chocolaite cake and chicken.
You spaind too much taime in the kitchain.
You touch my hot stick, thain I weaint to dinner.
Then you tried to move, and to thumb Mrs. Whinners.
You said give me turkey breaist, and turkey leaig.
Baish, you should enroll waith Julie Craig.
You know who you are and it's not a surprise.
Besaides baish you have beain waith too many guys!
-Chorus-
And I do not laike your cottaige cheese thaigh.
Besaides, you have beain with too many guys.
And I do not like your poo-poo thaighs.
Besaides, you have beain with too many guys.
Stop it! Stop it! Stop it!
Stop it! Stop it! Stop it baish, stop it!
Stop it! Stop it! Stop it baish, stop it!
Stop it! Stop it! Stop it baish, stop it!
Stop it! Stop it! Stop it!
Not 10 guys, not 18 guys, not 2 1/2 guys, not 100 guys, not 800 guys, not chu-chu guys, not 30 guys, too many guys!
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".