[Verse 1: Wale]
I don't gotta be here. Look
I need your admiration for infiniti
Not that this ain't lucrative, but I just need your energy
I got the passion to please, I will not gasp or fatigue
Anyway I'm ballin, gimme a Grammy or give me your beat
Standing OV, let these bitches follow me
And I just give them D, give them D like they is out the league
Hasheem Thabeet and various other peoples
The pressures of greatness always comes with critiquing
Newest of sneakers, you consuming the bleachers
Blewin' some reefer in my zone like a 2-3 defense
MMG up, we up, y'all just relax
All my females show bust, Curtis Enis
Nittany lion, my Penn State it, niggas recite it
I'm Michael Jordan major, you niggas Harold Miner
Pussy be all on me, we too young for romancin'
My niggas never block, I think I'm Barry Sanders
[Verse 2: Wale]
Vic Page never made it, Len Bias never made it
See God gave us the talent, but the devil make us famous
My effort is contagious, so check this BOA shit
With this recording I'm as sick as Jordan before Game 6
Jazz talkin and I bet I pick and roll with your bitch
You got some paper for me? Hit me on the Hornacek
Walter Payton Mercedez. Sweetness in every ride
Hold on my pupils slowing, I don't got no lazy eye
[?] Pockets about as thick as strippers on poles
Zone blocking with these bitches, I'm just picking a hole
Pardon that jargon but since I'm balling they getting salty
They all catching feelings. I should Biletnikoff 'em
Them niggas talking. They like man he official
Man, you Olowokandi I'm just being specific
I'm just bein' prolific. Right now don't need no Mrs
I got a rack of Trojans, knowing my Lane Kiffin
I'm tryin' pimp em I'm trying to be that cool
All them bitches converse with me off that React juice
Now Jordan III my shoe. Double M G my crew
When you do it big as Manute you make it seem minute
Ricky more flight
Interscope feeling like Charlotte
When they traded Kobe you know?
Better let it go. Rozay finna re-up
He got himself a Kobe and they stuck with Vlade Divac
And we don't lada de da I'm convertin' the people
Shout old bitches go Hail Mary when I throw that D-Route
Haha. Now keep out. Me and my whole team out
And I'm as high as Deion. Feet is headed to the house
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di