Yeah, yeah, yeah
[?]
Yeah, yeah, yeah
[?]
Ayy
Walked in, bitch, I'm geeked up (Geeked), come on (Let's go)
Feet up in a Maybach (Sheesh), come on (Ayy)
Live life, you should see some (Should), come on (See me)
Who the one who turn my city up? I'm the one (Yeah)
Touchdown, hop out the flight, I'm home (Okay)
Call this ho but by midnight, I'm gone (Okay)
Up late tryna rewrite my wrongs (Okay)
Switchin' lanes, never switchin' what's under my clothes (Geeked, geeked, geeked)
Ayy, bring the party 'round me, shit, I'll, shit I'll fuck it up
I told my momma, "Take more vacations, I done doubled up" (Who?)
Who else but me, got my back? Yeah, I'm holdin' up (Oh)
Looked up, thanked God, that I made a mill' before I ever gave a fuck (Yeah, yeah, yeah)
Walked in bitch, I'm geeked up (Geeked), come on (Yeah)
Feet up in a Maybach, come on (Come on)
Live life, you should see some (Yeah), come on (Yeah)
Who the one who turn my city up? (City up), I'm the one
[Post-Chorus / Bridge]
Uh-huh, uh-huh, uh-huh (Yeah)
Truth is, really not too sorry 'bout this [?] (Uh-huh, uh-huh, uh-huh)
Uh-huh, uh-huh, uh-huh
Big ol' booty, bubble, I can never fumbl, yeah(
Uh-huh, uh-huh, uh-huh)
Been mindin' my business and swervin' these bitches
I learned from the past but I'm far from finished
I rose from the ash, I'm smokin' on killer
The truth is attached, they wanna conceal it
I'm turnt to the max, no Henn' in my liver
Big up the bag but cry me a river
You [?], my spirit Margiela
I'm readin' Ram Dass, I'm bumpin' Griselda (Do what [?])
Your body ain't built like this, got still with a filth light bitch
I smell like guilt, shit get real Irish when I move to the mountains but I'm knee-deep like kill
Walk through the valley of dead, with a cross on my name, man, I gotta stand tall like stilt
She wanna fuck up my head, imma paint em' all red, I jump in that -- and I
Penlord [?], Bamboo sheets still wake up the siren, shawty a [?]
Swinging that cannon
I've been on deck like a pirate
Gotta be brutally honest, okay
We just arrivin', give me my roses and I'ma stop firin'
Everything sunny but I ain't been smilin'
Countin' this money and duckin' the virus
The comfort zone don't exist
Don't even like to reminisce, timeless, I dicthed the wrist watch
Grew up quick, friends call me Big Shot
Like James it's a put down the fisheye
Damn, don't get too woke, you gon' fumble the bag
More that I know its the less I should ask
What I see is wait is your reason to brag
YF2 but i ain't finna hang
Still alive
Let's go
Il comparto sonoro è uno degli elementi più importanti ma meno notati nel mondo del videogioco. Una colonna sonora azzeccata trasforma un'azione semplice in un momento indimenticabile, guida la concentrazione e crea un legame emotivo con lo schermo. Dai primi bip elettronici degli anni Settanta fino alle composizioni orchestrali contemporanee, il suono ha smesso di essere un semplice contorno per diventare un motore d'immersione fondamentale in qualsiasi software interattivo.
Dopo il grande riscontro nei liv del periodo primavera estate 2026, i Bluvertigo sono pronti per il nuovo album, con una notevole quantità di brani già pronti.
Volare è una delle aspirazioni più antiche dell'essere umano. Prima ancora che la tecnologia rendesse possibile attraversare il cielo, il volo rappresentava già la libertà, il superamento dei limiti e la possibilità di osservare il mondo da una prospettiva diversa. Nel corso dei secoli, questo desiderio ha trovato spazio nei miti, nella letteratura, nel cinema, nei giochi e, soprattutto, nella musica. Dal mito greco di Icaro ai disegni delle macchine volanti di Leonardo da Vinci, l'uomo ha sempre provato a trasformare il cielo in un luogo da raggiungere. Il volo, però, non è soltanto un movimento fisico: è anche una potente metafora della fantasia, dell'amore, del successo e della fuga dalla quotidianità.
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.