When I was a kid I wish grandpa would get of me, at least just fuck more softly
Now my mom gets my clothes for me at hot topic, I dress like a nazi
I'm pissed all the time
I can't wait to see where the wild things are
I say words like Discombobulated
Melancholy, I look like a nazi
I am emo, i dress in girls clothes
When i'm dancing at shows
I look like a 4 y/o throwing a tantrum
Reattach my testicles
I'm in the scenes, I play bass in my band
I like cutting my wrist
I weigh 91
Ibs, It's OK to cry
Most emos kiss other guys, cause emo chicks are fat
When I was a kid I wish grandpa would get of me, at least just fuck more softly
Now my mom gets my clothes for me at Hot Topic, I look like a nazi
I'm pissed all the time
I cant wait to see where the wild things are
I say words like discombobulated
Melancholy, I look like a nazi
I farted, oh no, I farted I farted
I'm so scene, I don't care what U think
I'm better than U, U guys R mean
Craig Owens don't leave PLZ
Srsly, I still cry 2U
R 1st CD
I wish Craig Owens would rape me
But I'm not 13 & a little white girl
No one loves me in the whole wide world
I was emo when U were listening to Spice Girls, & everyone would laugh at me, So i cut myself and got HIV
But now that it's cool to be a emo faggot
I have an advantage, I speak spanish
I crashland on your mattress
Do a backflip on a pile of ashes
I knock you out with a trash lid
My fist yo ass, bout 2 have a blast, kid
When I was a kid I wish grandpa would get of me, at least just fuck more softly
Now my mom gets my clothes for me at Hot Topic, I dress like a nazi
I'm pissed all the time
I cant wait to see where the wild things are
I say words like discombobulated
Melancholy, I look like a nazi
Do U have any idea what it's like being ME?
I am just ONE MAN, with 2 BALLS and a weiner
U ever wonder why i wear these pants so tight? My grandmother told me one time
she said Rucka, what's the point of having balls if nobody sees them?
I'm da BEST!
When I was a kid I wish grandpa would get of me, at least just fuck more softly
Now my mom gets my clothes for me at Hot Topic, I dress like a nazi
I'm pissed all the time
I cant wait to see where the wild things are
I say words like discombobulated
Melancholy, I look like a nazi
I never get any friend requests
Everytime I sneeze I poop a little
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".