[Busta Rhymes]
Let's get it goin
Yeah... yeah
I'm about to Picasso a new picture for you mufuckas
I'm baaack... yeah
I just want every one of you mothafuckas that here to do one thing with me
C'mon
[Chorus]
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
C'mon, New York, Jersey, Philly, Bemore, D.C., Virginia, come on!
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
N.C., ATL, Chicago, Cleveland, Miami, LA, Houston
[Verse 1]
We bite the nigga straight outta jail, give me the money nigga
I'll smack you stupid, ain't nuttin funny nigga
I'll lay a nigga out and use they ass to shoot like a marble black floor
Bloody something like a hacksaw
And then we stash a couple gats in the bag because we at war
Pistol whip some of these niggas, leavin em wit cracked jaws
Battlin like we in costalon, niggas see you supposed to know
We extremely serious niggas
You see it's so marvelous how we just strap more, pack more
No chichi niggas allowed, just throw em out the back door
This lone menace got it wicked for the protenants
You niggas soft like limp dick and lead progenes
Blessin the younger thug wit shit to look forward to
The god is back, so niggas is quick and to fast forward you
Yo, this shit be straight energy
You've been fuckin wit Flip Mode, nigga, while I'm refreshin your memory
C'mon!
[Chorus]
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
N.O., Seattle, Detroit, St Louis, Dalas, South Carolina, niggas c'mon!
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
Connecticut, Pennsylvania, Boston, Buffalo, Delaware, Okland, Little Rock, c'mon!
[Verse 2]
You see it's hectic, respect it
Blow up your deck until my cassette is ejected
How I will beat you just like your father, don't even bother
However nigga, whatever nigga, who wanna follow?
It gets coarse like the calice of a struggling black foot under privilege
I'm quick to stick you for your whole bank book
Bitches follow my bounce and follow my flow
Follow me now, follow me later, follow my glow
Ayyo, follow instructions and follow the pro
And to follow my magic, bitches wanna follow my doe
Keepin ya bouncing, got all my people singin the hook
Got bitches buggin like how niggas be wild in the brook
Look, we street niggas, while you live by the book
Funny nigga, ain't no need to shoot yourself in the foot
Fuck wit bitches that's gettin doe and they know how to cook
In every struggle, I always did whatever it took!
So all my niggas
[Chorus]
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
Maryland, Michigan, Kansas, Kentucky, Alabama, Indiana, Utah, c'mon!
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
Phoenix, Memphis, Nashville, Mississippi, Rhode Island, Colorado, Wyoming, fuck it
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
Idaho, Illinois, Minnesota, Missouri, Oklahoma, Overgod, South Dakota, come on!
Everybody rise, everybody rise, everybody riiiiiiiiise
Almafon boroughs, Brooklyn, Queens, Yorksman, Hatinstaton alley niggas, come on!
Ha, yeah, everybody rise, come on
Everybody rise again, rise wit me mufuckas
As I welcome you all to the genesis
A whole new foundation, A whole new idea
A whole new experience
A whole... entire... new... movement
Busta Rhymes, Flip Mode Squad, I salute y'all
Yeah, yeah, come on, everybody riiiiiiiiiiiiiiise
Yeah, yeah, enough of the intro shit, let's get straight to it
Busta Rhymes, pseudonimo di Trevor Tahiem Smith Jr., è un rapper, produttore discografico e attore statunitense nato a Long Island, New York, nel 1972. Considerato uno dei pionieri del rap hardcore degli anni '90, Busta Rhymes si distingue per il suo flow frenetico, le rime complesse e la presenza scenica energica. Iniziò la sua carriera come membro del gruppo Leaders of the New School, collaborando con artisti come A Tribe Called Quest e De La Soul. Nel 1996 debuttò da solista con l'album "The Coming", seguito da successi come "When Disaster Strikes" (1997) e "E.L.E.M.E.N.T.S." (2000). Tra i suoi brani più rappresentativi figurano "Put Your Hands Where My Eyes Can See", "Scenario" e "What's It Gonna Be?!". Busta Rhymes ha collaborato con numerosi artisti, tra cui Mariah Carey, Linkin Park e Janet Jackson. Oltre alla musica, ha recitato in film come "Shaft" (2000) e "Halloween: Resurrection" (2002).
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".