I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it
Yeah I can feel it, I can feel it
Yeah
I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it
Oh yeah I can feel it, I can feel it
I don't know, I don't know yeah, I don't know
Used to drive a car that ain't running right
Overheats in the day, so I drive at night
And I know it sounds funny but it's real life
Yeah, I know it sounds funny but it's real life, I pulled over cause I died at a red light
I thank God for the hard times cause they guaranteed
Without him, I wouldn't be here, let's be clear
I was given 2 cars, I ain't really outta money
Tryna rap, making 9 thousand a year
I don't say things, feel for me, I say cause it's real to me
I go to my grandma's, hoping she can make a meal for me
Now I got some labels on the tables
Saying that they got a deal for me
I can feel it, I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it, oh yeah, yeah
I can feel it, I can feel it, oh yeah, yeah
I can feel it, I can feel it, you know, you know, you know
I can feel it, I can feel it, oh yeah
I can feel it, I can feel it, oh yeah
I can feel it, I can feel it, oh yeah
I can feel it, I can feel it, yeah
In Michigan, them winters cold
We wouldn't wanna turn on the heat, keep the bills low
We sitting in the living room in our winter coats
Yeah, we sitting in the living room in our winter coats, me in my room mate, we like they don't know
Driving around town in the Grand Prix
People telling me that I should get a plan B
Snow on the windshield, can't see, won't work
6 in the morning, that's me
Sometimes I miss all those memories
They pop up back in my mind like, "Remember me"
Records stop selling, these people won't care for me
The older you get, the more family is everything
I can feel it, I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it, I said I can feel it
I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it
I said I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it
I said I can feel it, I can feel it
Yeah, I can feel it, I can feel it, yeah
I can feel it, I can feel it
I can feel it, I can feel it, been a long time coming
I can feel it, I can feel it, been a long time coming yeah
I can feel it, I can feel it, yeah I said here we go
I can feel it, I can feel it, oh yeah
I can feel it, I can feel it
I said I can feel it, I can feel it, yeah
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di