I love my bitch (Yeah)
I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch (Yeah)
But we don't look at love the same (Bitch)
I love my bitch (I love my bitch)
But do we look at love the same? (No)
I love my bitch (I love my bitch)
But we don't look at love the same
She say I'm nonchalant (Nonchalant)
I don't care now that I changed
You the one I want (You the one I want)
You ain't gotta call me names
I ain't gotta front, I got a gang of hoes like Flavor Flav (Yeah)
I ain't got my gun, my gangster bitch tote one every day (Bitch)
She roll up my blunts, heat up my meals, and watch me play 2
K (Yeah)
She so in love (Woah), say anything like nowadays (Yeah)
I love my bitch (Bitch)
But do we look at love the same?
I love my bitch (I love my bitch)
I love my bitch (I love my bitch)
I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch, I— (Yeah, bitch)
Who's by my side when I was on my lonely?
Who's on my side when I ain't see the homies?
Long live Gigi, long live Kobe
Gotta listen Chief Keef, I can't love no thotties (Yeah)
You be lovin' thotties that be **** everybody
Got a couple thotties poppin' pussy in the party (Bitch)
I be in the party getting higher than Bob Marley (Bitch)
I'll buy you a G-class, you buy me a 'Rari
I need me a rich bitch, sponsor me (Come sponsor me)
Fallin' out of love, gon' be a tragedy (Yeah)
I love my bitch (I love my bitch)
But she get up on my nerves (Yeah)
I love my bitch (I love my bitch)
I love her swag, I love her curves (Yeah)
I love my bitch (I love my bitch)
She's never feelin' insecure (I love her)
I love my bitch (Yeah)
She love me back, I swear, I'm sure
Like, I love my bitch (I love my bitch)
I love my bitch (I love my bitch)
I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch (Yeah, yeah)
I love my bitch (Bitch), I love my bitch (Yeah)
And she give me all the love
Snuck Lil Uzi Vert (Woo) in her purse right in the club
Said, "I love you" first (Huh?), she said, "Only in God I trust"
To make the matters worse, I left them hundreds, fifties in them duff'
I asked a lot and still you know my AP bitches keep the stuff (Ah, mm)
One thick like Georgia cause' she moved to NY, think she know 'bout 'roughs (Mm)
Ask me about Brazil, thirty thousand, bitch, come get a dub, please (Mm)
New in the town, my bitch, she brought some bitches bad as us
Shoutout to College Town, who got sorority baddies down to rush
We took the hotel down, filled up with every baddie that I love (Oww)
She poppin' and tweakin', we listen, don't judge
I used to have my bitch (Yeah), then I left my bitch or my bitch left me (Ya dig?)
I'm gettin' too Boston Richey, can somebody help me? (Fuck)
The way I'm ballin' out at Oscar, need an ESPY (Bitch)
I think I love my bitch, I love my bitch, I—, yeah (Yeah, mm)
I love my bitch (I love my bitch; yeah, bitch)
I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch (Yeah, bitch)
But we don't look at love the same (Bitch)
I love my bitch (I love my bitch)
But do we look at love the same? (No)
I love my bitch (I love my bitch)
But the love, I swear, it changed (Yeah)
I love my bitch (I love my bitch)
But she switched up for the fame
I love my bitch (I love my bitch)
But I'm too real and she too fake
I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch, I love my bitch (Like yeah, bitch)
I love my bitch (Yeah, bitch)
(Oww) I love my bitch
But do we look at love—?
Il testo ILMB di SHECK WES è presente anche nell'album Hell 2 paradise (2025)
Sheck Wes, pseudonimo di Khadimou Rassoul Cheikh Fall, è un rapper statunitense nato a New York nel 1998. Attivo dal 2016, ha raggiunto la fama internazionale con il singolo "Mo Bamba", diventato virale su TikTok e presente nell'album di debutto "Mudboy" (2019). Il suo stile musicale è caratterizzato da un flow aggressivo e ritmi trap energici. Oltre alla musica, Sheck Wes si dedica anche al mondo della moda, collaborando con brand come Nike e Supreme.
Il comparto sonoro è uno degli elementi più importanti ma meno notati nel mondo del videogioco. Una colonna sonora azzeccata trasforma un'azione semplice in un momento indimenticabile, guida la concentrazione e crea un legame emotivo con lo schermo. Dai primi bip elettronici degli anni Settanta fino alle composizioni orchestrali contemporanee, il suono ha smesso di essere un semplice contorno per diventare un motore d'immersione fondamentale in qualsiasi software interattivo.
Dopo il grande riscontro nei liv del periodo primavera estate 2026, i Bluvertigo sono pronti per il nuovo album, con una notevole quantità di brani già pronti.
Volare è una delle aspirazioni più antiche dell'essere umano. Prima ancora che la tecnologia rendesse possibile attraversare il cielo, il volo rappresentava già la libertà, il superamento dei limiti e la possibilità di osservare il mondo da una prospettiva diversa. Nel corso dei secoli, questo desiderio ha trovato spazio nei miti, nella letteratura, nel cinema, nei giochi e, soprattutto, nella musica. Dal mito greco di Icaro ai disegni delle macchine volanti di Leonardo da Vinci, l'uomo ha sempre provato a trasformare il cielo in un luogo da raggiungere. Il volo, però, non è soltanto un movimento fisico: è anche una potente metafora della fantasia, dell'amore, del successo e della fuga dalla quotidianità.
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.