Jump in, out of the flame penal to the fire
Always scramin' out the devil is a liar
Truth is we've all lost touch
And I don't think the devil talkin' that much
Picture picture they tits and K-Dash line clothes
Put it on your Lord's flesh
Million dollar homes, big checks
Nice whips, cars, sex
It's all you hear embark on the radio
(Fifty million fuse you took(?))
Pop culture got the future lookin' scary, yo
(But hey, really nothing can you do)
A lot! I don't know about you
But man, I quit my whole heart
And just stop, all this monotonous life
And with the work of low tenant the sin(?)
I'm tryna make it into heavy, damn
Cause er'body wanna go (yeah yeah)
Er'body wanna go (yeah yeah)
Anybody wanna go (yeah yeah)
Everybody tryna make it into heaven
Into heaven, nah (yeah yeah)
Into heaven, nah (Lord have mercy)
In this circle so much, I'm nauseous
I'm so sick of materialistic nonsense
So I made a whole disk of this, ?
Making the dead ones live, consciousness
Don't blink, keep watchin' this
He's always been there, you're my God in this(?)
Tend to skeptics in an optimistic class
Turning all the haters into potty rags(?)
Behold, I do a lil' thing
And the great-
I-am is the true thing
Love the Christ red, it's the new black
And good is the new bad
Well, in that case, you mad
And down that voice, too bad
I'm just puttin' in work, try to tell you this
Everyone's tryna make it in the heavens, yeah?
Cause er'body wanna go (yeah yeah)
Er'body wanna go (yeah yeah)
Anybody wanna go (yeah yeah)
Everybody tryna make it into heaven
Into heaven, nah (yeah yeah)
Into heaven, nah (I miss you, God)
This life ain't mine, it's Yours
Please have mercy, Lord
These lives ain't ours, they Yours
Please have mercy, Lord
Sometimes, lookin' at 'em, can't tell
He ballin' with his life, seems like a brass cell
But he most best(?), I give him mine
Maybe you should... never mind
I have him mine, that's enough
I ride with him, knuckle up
I'm comin' in, I've been knockin'
But no one answered, so I walked in
S'up! I'm movin' in
I got yo roll bones, throw 'em in
Ain't about to tease a game, I'm tellin'
Cause everybody tryna make it in the heaven
Cause er'body wanna go (yeah yeah)
Er'body wanna go (yeah yeah)
Anybody wanna go (yeah yeah)
Everybody tryna make it into heaven
Into heaven, nah (yeah yeah)
Into heaven, nah (I miss you, God)
This life ain't mine, it's Yours
Please have mercy, Lord
These lives ain't ours, they Yours
Please have mercy, Lord
Cause er'body wanna go (yeah yeah)
Er'body wanna go (yeah yeah)
Anybody wanna go (yeah yeah)
Everybody tryna make it into heaven
Into heaven, nah (yeah yeah)
Into heaven, nah (yeah yeah)
Know how much it cost
Mali Music è un album pubblicato nel 2002 dall'artista britannico Damon Albarn. Il progetto vede la collaborazione di musicisti maliani tra cui Afel Bocoum e Toumani Diabatè, con un cameo di Ko Kan Ko Sata. L'album fonde elementi del folk maliano con influenze elettroniche e jazz, creando un sound unico e avvincente. Mali Music è considerato un importante esempio di musica globale e ha contribuito a diffondere la cultura musicale africana in tutto il mondo.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".