Er hatt die janze Woch jearbeid, pausenlos,
Daach un Naach, un jrandios
sich all die Bäum un Bloome övverlaat
un Land un Meer un Birch jemaat.
Er hatt die Sonn huh bovve fessmontiert
un jääjenövver Mohnd un Stään fixiert,
Die janze Diere hat e‘ enn zwei Daach paratjemaat
un ohne Lieferschwierigkeite ahn dä Start jebraat.
Dann, ahm sechste Daach, do saat e‘ sich: „Jenau!
Jetz fählt nur noch Mann un Frau.“
Mann jing flöck, dat met dä Ripp wohr kompliziert,
joot jejange, nix passiert.
Jetz looch dä Herrjott völlig fäädisch enn däm Himmelbett
un kunnt nit schloofe, weil e‘ spüre däät: Do fählt noch jet.
Er hätt sich hin un herjewälz, ävver e‘ kohm nit drop,
bess dat dä Hahn jekräht, denn drusse jing die Sonn ald op.
„Ja, klar, ‘ne Hahn kräht, die Koh määt Muh,
un dä Hungk, dä bellt dozo.
En Katz miaut, der Löwe brüllt,
wenn ens jet nit läuf wie bestellt.
Jesses nä, die Minsche hann jo noch kein Sprooch!
Da‘ ‘ss mer irj‘ndwie durchjejange letzte Woch!“
Also nix wie russ uss singem wärme Bett,
sechs Uhr, wie e‘ zo sich säät:
„Verjess Babylon un dat met däm Turm.
Jed Land kritt en Sprooch, ein wöhr nit jenooch.
Verjess Babylon, Hillije Jeist un Jottes Sohn.
Ejal wat et koss, noch benn ich dä Boss!“
Also em Tiefflooch noch ens flöck enn jede Kontinent,
wobei e‘ ungerwähß sujar e‘ Veedelstündche pennt,
Weil dissmohl, Jott sei Dank un Miles & More,
e‘ Upgrade enn die Business-Class drin wohr.
Su krääte Eskimos un Inkas dat,
wodrop se schon ihr Levve lang jewaat.
Die Chinese wollte ‘n Sprooch, die ohne „R“ usskütt
un die jeschrivve revolutionär usssieht.
Kisuaheli, Jamaikanisch un Sanskrit,
Sprooche, die mer nur ‘m Himalaya versteht,
Och Hebräisch, Schwizerdütsch, sujar Latein,
un ein für die enn Bahrain.
„Verjess Babylon un dat met däm Turm.
Jed Land kritt en Sprooch, ein wöhr nit jenooch.
Verjess Babylon, Hillije Jeist un Jottes Sohn.
Ejal wat et koss, noch benn ich dä Boss!“
Dä „Tatort“ leef ald, als dä Chef övver die Alpe kohm
un sich paar Type enn ‘ner Ledderbozz vüürnohm.
Donoh die Hesse un die Sachse un et Schwabenland,
dann die Berliner un die Feschköpp vun der Waterkant.
Nur für Hannover feel ihm nix Besondres enn,
un Düsseldorf maat suwiesu jar keine Senn.
Un als e‘ selver zwei Minute vüür dä Jeisterstund
duudmööd kaum noch schwaade kunnt,
troof e‘ zwesche Clodwigplatz un Sev’rinsbröck
noch paar janz seltsame Lück,
die ahm Schunkle wohre, stumm un stillverjnöösch,
met Pappnase em Jeseech:
„So, Lück, wesst ihr wat? Ich hann et jetz satt,
ich kann ech nimieh, mir deit alles wieh!
Sibbe Daach Akkord, sujet jrenz ahn Mord.
Wiesu sprecht Ihr eijentlich nit einfach wie ich?
Verjess Babylon, Hillije Jeist un Jottes Sohn.
Ejal wat et koss, noch benn ich dä Boss!“
(Dank an Bap-Fan für den Text)
Bap è una rock band tedesca attiva dal 1980. Conosciuta per il suo sound energico e le performance dal vivo coinvolgenti, Bap ha conquistato un seguito fedele in Germania. Sebbene non abbiano raggiunto la fama internazionale di altri gruppi rock tedeschi, sono considerati un'importante realtà musicale del panorama nazionale. Il loro stile musicale è caratterizzato da riff chitarristici potenti, melodie orecchiabili e testi spesso in tedesco che affrontano temi sociali e personali. Tra i brani più rappresentativi si ricordano "Wir sind die Besten", "Rock 'n' Roll Fieber" e "Freiheit". Bap ha pubblicato diversi album nel corso della sua carriera, tra cui "Bap" (1982) e "Feuer und Flamme" (1985).
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".