dovi spiegameo, parche' propio no ghe rivo
no stago insieme a chi te varda come un'adesivo
meio perdeo che trovarlo come amigo
catavo sto tesoro iero mi che eo’' sepeivo
desso, cossa casso che penso?
Sbrisso basso e fasso el marso, se no te comoda alsa un brasso
ma bravo, parlo arabo? Sito un tangaro che se nega su un sgaparo
o un mona che se spalma su un albaro?
Imbotio de medisine parche' teo ga dito el dotore
patio pal motore, teo paghi fando el cameriere a ore
dai beo siga, parche' ea’ xe sfiga
mi come che ea' riva ea' nego co na bira
asso che i rida e come che a passa ghe vegno in boca
conosso ben ea' rassa ma mi so na figura porca
go ea' cassada senpre fresca, ti co ea' goea seca
pensa, a mi ea' me vien sensa 'ndare inserca
issiero, vero che fate sachetare xe el me mestiero
ma vero che massa se sacheta soeo che el mestiero
cossa che sia? Me giro e i oci me se ponta dosso
eo' fasso anca da rosto, pero' de pi no posso
mi? Mai in zanocio, che ghe sbocio
casomai sbatocio, mai soto torcio
no se torna indrio, no xe finio
no xe che l'inissio del mio, no so se se ga capio
senpre pronto, senpre al me posto
se fusse senpre agosto saria senpre a rodoear del rosto
ancora cua, gnancora copa', ancora pi infoia'
e ancora forse no so se me so gnancora ben spiega'
come soll'arzare, bevare come ridare
so come scrivare ste robe, si, ma a ste robe come resistare?
Cossa vuio? Mi no so cossa!Calcossa me ga da na smossa
e calcossa eo’' so xa che no scavara' ea' me fossa
specie a cuei come mi, specie che beve vin
me fasso specie che ve specie' e dopo no ve riconossi'
sora de tuto cua’ e sora de tuto no se se sora
chi xe dessora se eo' sogna che me dissolva come na scora
no xente imbaea' che sbaea e pa dieze ore baea
"so in baea" - ma conteghea a naltro sta baea
dai mandiboea, cavate via da ea’ me spaea
chi che se caga dosso, xe giusto che sea’ spaea
capire? Go serca', porto pasiensa, si
ma co na serta selta te sacheta sensa che te vaghi inserca?
Conto so cuei come mi e conto cuei come mi
go torno cuei come mi, ma cuanti xei come mi?
Herman Medrano, pseudonimo di Ermanno Menegazzo, è un rapper italiano attivo dal 2010. Originario di Roma, si distingue per uno stile rap crudo e introspettivo, spesso incentrato su temi sociali e personali. Nel corso della sua carriera ha collaborato con artisti come Salmo e Marracash. Tra i suoi brani più rappresentativi figurano «Senza un motivo», «La mia vita» e «Il mio tempo».
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di