tegno bota, cueo che vedo no me piase
tegno bota, tuti para basso e tase
tegno bota, ben lontan dai maeani
chi se fa i cassi sui vive sento ani
l'inportante nea vita xe avere ch'el de pi
l'inportante xe che no te meo domandi proprio a mi
vivo e robe pi seme, mai e pi estreme
ma moeme, tiro vanti a besteme
metri sora metri ben distante dae caene
litri sora litri pa ea' banca del seme
mi no me sbragagno l'argagno in bagno
me sparagno, me el pi dee volte mea magno
mi no voio ea' tosa, ea' xe na scusa
chi che zoga col fogo no xe vero ch'el se brusa
ma mi no vago in discoteca a fare numaro
so dieze che te trovi pare che te parli bulgaro
tegno, altro che bota, go ea' risposta pronta
che se no ea' brusa, almanco ea' scota
serte se crede grande, serte massa bee
serte tosatee magna pastee come caramee
me piase cuee che ga scorsa, che se giostra
che ga forsa, che no se mete soeo in mostra
ma xe incredibie, anca el pi sensibie
capisse e notissie e no ea' dona difissie
cuee dei petegoessi come missii
che lavora soto come somergibii
el tenpo che svoea e te ghe na vita soea
co eo’’re no te moea e te suga anca ea' megoea
ea' vita, saria beo daghe na svolta
ma ea' sfiga, no te se dove che ea' te porta
mi no me desmenrtego da dove che vegno
mi no me desmentego e xe robe che ghe tegno
camponogara ga poche fabriche e xe sana
na giungla de panoce, vigneti e mariuana
te dago un consiglio dal cuore
co i tenpi che core, meio un moroso agricoltore
seto a mi cuante che me ne piasaria
sento ghe ne vedo e sento me ne ingrumaria
stago tento ogni tanto fasso el semo
no xe, na cuestion de schei, se te voi ghe ne parlemo
te me domandi cossa che me passa pa ea' testina,
stare da soeo xe come limonasse na gaina
sbauchina, bisteche de faina ogni matina
ma el se inpapina e ea' fajana eo’ inbaina
co poco so denro e co poco me diverto
serto, go e fassine tute ben al cuerto
go ch'el rabiozesso e no so bon de stare chieto
ma so un ometo, oramai da un bel tocheto!
Serte robe no me toca e no me sfiora
specie, parche' credevo ea’ fusse tuta naltra roba
ma co te credi de stare fora ea' vita xe na roda
e to nuora te caga naltra nevoda?
Il testo TEGNO BOTA di HERMAN MEDRANO è presente anche nell'album Fisso e tacchente (2003)
Herman Medrano, pseudonimo di Ermanno Menegazzo, è un rapper italiano attivo dal 2010. Originario di Roma, si distingue per uno stile rap crudo e introspettivo, spesso incentrato su temi sociali e personali. Nel corso della sua carriera ha collaborato con artisti come Salmo e Marracash. Tra i suoi brani più rappresentativi figurano «Senza un motivo», «La mia vita» e «Il mio tempo».
Il comparto sonoro è uno degli elementi più importanti ma meno notati nel mondo del videogioco. Una colonna sonora azzeccata trasforma un'azione semplice in un momento indimenticabile, guida la concentrazione e crea un legame emotivo con lo schermo. Dai primi bip elettronici degli anni Settanta fino alle composizioni orchestrali contemporanee, il suono ha smesso di essere un semplice contorno per diventare un motore d'immersione fondamentale in qualsiasi software interattivo.
Dopo il grande riscontro nei liv del periodo primavera estate 2026, i Bluvertigo sono pronti per il nuovo album, con una notevole quantità di brani già pronti.
Volare è una delle aspirazioni più antiche dell'essere umano. Prima ancora che la tecnologia rendesse possibile attraversare il cielo, il volo rappresentava già la libertà, il superamento dei limiti e la possibilità di osservare il mondo da una prospettiva diversa. Nel corso dei secoli, questo desiderio ha trovato spazio nei miti, nella letteratura, nel cinema, nei giochi e, soprattutto, nella musica. Dal mito greco di Icaro ai disegni delle macchine volanti di Leonardo da Vinci, l'uomo ha sempre provato a trasformare il cielo in un luogo da raggiungere. Il volo, però, non è soltanto un movimento fisico: è anche una potente metafora della fantasia, dell'amore, del successo e della fuga dalla quotidianità.
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.