I'm focus man yo Free why don't you holla at me man
[Free]: Now who else but me slim waist with that swag
Get on G five plans and fly fast
If it ain't G's no I'm not there
I've been on TV straight for five years
Lets keep it real I cant lie to yall my eyes are now something like binoculars
You put a dollar on my hand I'm a part of any plan
I'm focus yall niggas need to holla at me man
[Verse 1]
He use to touch me, love me,
hug me, kiss me, Hold me everyday.
I never thought that I'd be finding out
That you gave your love away.
Now how do you expect for me to
stay, wake up,
everyday with this on the brain.
So Imma say thanks
and Imma be on my way.
[Chorus]
Now I've got my head right.
I can finally say good bye
To all the lies, and the lonely nights
So Focused
Now I've made up my mind
You were just a waste of time
But now I'm fine
Cuz I'm focused you out of my life
I'm focus now
I'm focus now
[Verse 2]
I never thought that
you would treat me
like I'm just another girl.
Thought I was something to you
Something new.
Its me and you against the world.
But now i see this wasn't real
Just another game tryna play the field
So Imma let go
And Imma move on my own
[Chorus]
I'm focus now
I'm focus now
Not concerned about
What nobody else gotta say
Just do what you do
Cuz they gonna talk anyway
Yea
Just stick with what you do
But remember to
Do it just for you
So don't even waste ya time
Keep it out cha mind
And stay on ya grind
Now you all should know I'm focused so boy don't try to tell me
In that 4 door Bentley its oh so pretty they call me a gorilla when I'm on my grizzly
And I don't need a honey to be all that I can be
Last seen on the cover of KING by the way names Free but yall still gotta pay
Those ones I'm making it just explains that I'm focus
And that's an under statement and I don't know what someone was thinking
If I'm not mistaken I heard his little heart was akin he aint sleeping the same the people done changed
You dead nigga the reaper came and now sad nights but we can have a bed fight
Get the head right every night
Do what you supposed to do playa I approach you cause I'm so focus now nigga
[Repeat Chorus 2x]
I'm focus now
I'm focus now
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di