Yeah
I'm from the Bronx, not Benny
I swear I don't even know why I did it
AP cost a hundred and fifty (Hundred and fifty)
I be feeling like I'm drowning with it (Drowning with it)
If you tryna ride the wave, you should be afraid that you don't drown in it
I be feeling like the king of my city
From the Bronx, not Benny, yeah, yeah
500K, that's just on the Richie
My nigga, you don't wanna play with my city
Niggas die every day in my city
Whole lotta young wild niggas (Wild niggas)
If you tryna ride the wave, you should be afraid that you might drown in it
I be feeling like the king of my city (King of my city)
And every nigga with me wearing Amiri
Headshot like baow, nigga (Pow)
Headshot like pow, nigga (Pow)
Hit him twice, make sure you don't miss him
Them bullets in this pistol look like a missile (Look like a missile)
Headshot like baow, nigga
Hit 'em up, man down, nigga
Send a nigga on a motherfuckin' mission
It's fucked up, yeah, I know they gon' miss him
I am not with it, yeah
Try to play with me, you might end up missing (Might end up missing)
VVS's Elliot, not Missy
Sorry, miss, these Elliot VVS's
Long johns on just for the Crips (Just for the Crips)
Long johns on, Crip tuckin' (Crip tuckin')
If you gotta pay the bills, fuck it (Yeah)
West side nigga from the Bronx, yeah
Throw it up like LeBron, yeah
Fifty rounds on the hundred and fifty (Hundred and fifty)
All my guys came with the shits (Came with the shits)
And they might get to bustin', yeah (Bustin', yeah)
If I like your necklace, yeah (Necklace, yeah)
Those guys might take off your necklace (Take off your necklace)
Fuck a fight, I ain't with the Tekken (I ain't with the Tekken)
Those guys might want you to check in (Might want you to check in)
I'm from the Bronx, not Benny
I swear I don't even know why I did it
AP cost a hundred and fifty
I be feeling like I'm drowning with it
If you tryna ride the wave, you should be afraid that you don't drown in it
I be feeling like the king of my city
From the Bronx, not Benny, yeah, yeah
500K, that's just on the Richie
My nigga, you don't wanna play with my city
Niggas die every day in my city
Whole lotta young wild niggas
If you tryna ride the wave, you should be afraid that you might drown in it
I be feeling like the king of my city
And every nigga with me wearing Amiri
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di