Yeah, if you hold me down, then I'm gonna hold you down
But if my money is gone, would you still be around?
I was one side over, I had to hold you down
Woah, woah, yeah
Okay, let's get it now
And I was just up in Starlet's, feel like a privilege now
Me and my boys so deep, no, we not sittin' down
Yeah, I was one side over, I had to hold you down
And me and Bubba the only niggas goin' round for round
But if you hold me down, then I'm gonna hold you down
But if my money is gone, would you still be around?
I don't know what you doin' when I'm not around
You don’t know what I'm doin', when I'm out of town
The last time I fucked you, you was mad
I was rubbin' lotion on your body and your ass
Bought you a whole bunch of fly shit so you can brag
And when your friends talk about me, you be so mad
But, you know my body, girl, you know me
You know my body, girl, you know me
Yeah, yeah, you already felt it
And I already seen you naked
But girl don't make me re-up
And I was just up in Starlet's, feel like a privilege now
Me and my boys so deep, no, we not sittin' down
Yeah, I was one side over, I had to hold you down
And me and Bubba the only niggas goin' round for round
And this VV gang pull up in a lemon coupe
He got SI's in this chain, he mixin' up his jewels
And you done fucked on my gang, so I'm not lovin' you
You cannot fuck up my name, so I'm not cuffin' you
And I was just up in Starlet's, feel like a privilege now
Me and my boys so deep, no, we not sittin' down
Yeah, I was one side over, I had to hold you down
I used to hold you down
Yeah, uh, niggas go out sad, that is pitiful (Woah)
Yeah, got some shooters, I swear they'll get rid of you (Bow, bow)
Yeah, grown men always tryna pick at you
I got a Glock, if you get shot, I'll show you what this stick'll do
If you was the one that was in my shoes, you prolly would risk it too (Woah)
I must got God on my side, 'cause these niggas be missin' you
You isn't me, poppin' somethin', two up in me
Got my boys in the stu' up with me and we still poppin' shit like an inner tube
You told me you froze up
All I did was kiss you on your shoulder
I do it every time I bone her
And she get upset when I don't post her
But you the one that make me fold up
Under pressure like I stole some'
And I can't lie, I want you closer
And I would never go expose her
But if you hold me down, then I'm gonna hold you down
But if my money is gone, would you still be around?
I don't know what you doin' when I'm not around?
And you don't know what I'm doin' when I'm out of town
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.
L'inno di Mameli cantato da Laura Pausini in occasione dei Giochi Olimpici Invernali non smette di far discutere. Non è un caso isolato.
E' prevista per la prossima estate l'uscita del docufilm "Iron Maiden's Lost Singer", che riguarda Paul Di'Anno, cantante degli Iron Maiden dal 1978 al 1981, che è venuto a mancare a fine 2024.
La storica band mod torinese Statuto ristampa due classici della propria discografia, a partire da venerdì 13 febbraio saranno infatti disponibili per Sony Music gli album "Tempi Moderni" del 1997 e "Riskatto" del 1999. Il primo pubblicato originariamente nel 1997 torna oggi in versione doppio vinile 180 grammi e CD. "Tempi Moderni" contiene 12 canzoni in puro stile "brit e power pop" con ricchi arrangiamenti chitarristici e orchestrali, ammiccanti alle migliori produzioni di