Vac cuntann a vrità pe fa sapè a stu cor, ca sul nu m fir e sta,m manc chist ammor.
Nu m crir e nu m vuò parlà, ma sta vot nu me prdunà, so cagnat tant tiemp fa, mo nu t putess chiù mbruglià.
Ij t voglij e m ric no, iett o mal addo nun c vo, ramm n'or p t spiegà, qual'è l'unica vrità, chiamme a chella ca ta raccuntat, ca m stev vasann cu nat, madda ricr addo ma ncuntrat, chiamml mo.
Ma o vuo capi, ma o vuo capi ca tu si tutt a vita mi, ammor mij, stamm a snti ca o nammurat tuoij song ij.
Nun c sta na femmn, ca t po cumbattr.
Tu si a prima vot ca c sto mtten l'anim, co cor tuoij , nu m voglij appiccicà, pkè si t perd a vita mi frnesc ca.
Ta chiammat sul p glusì, chell è favz è sul na B.
E nu po frni, nu po frni accussí, si tu vuo ij to giur pur annanz a Dio.
Vac crcann a vrità, pkè so nammurat, e nu mo fir ro pnsà ca staij crerenn a nat.
Chest è l'urdm telefonat, e si tu chell ca ma chiammat.
Si ij a chest or stev ancor a cas, comm m putev maij ncundrà.
Tutt chell c dic mo, cagn sul si crir o no, si to giur e frnesc ca, nun voglij maij chiu parlà. Chiamm a chell ca ta raccuntat, ca m stev vasann cu nat.
Madda ricr addo ma ncuntrat.
Chiamml mo.
Ma o vuo capi, ma o vuo capi ca tu si tutt a vita mi, ammor mij, stamm a snti ca o nammurat tuoij song ij.
Nun c sta na femmn, ca t po cumbattr.
Tu si a prima vot ca c sto mtten l'anim, co cor tuoij, nu m voglij appiccicà, pke si t perd a vita mi frnesc ca.
Ta chiammat sul p glusì, chell è favz è sul na B. E nu po frnì, nu po frnì accussì, si tu vuò, ij to giur pur annanz a DIO.
Ma o vuo capí, ma o vuo capi ca tu si tutt a vita mij, ammor mij, stamm a sntì ca o nammurat tuoij song ij.
Nun c sta na femmn, ca t po cumbattr, tu si a prima vot ca c sto mtten l"anim, co cor tuoij, nu m voglij appiccicà, pke si t perd a vita mij frnesc ca.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".
Il Codacons ha accusato Dargen D'Amico di fare pubblicità occulta al marchio dell'Aperol per via di un fiore arancione esibito durante la sua performance al festival di Sanremo 2026.
A 94 anni suonati, il leggendario "Capitano Kirk" William Shatner o, per gli appassionati dei telefilm anni '80, il sergente T.J. Hooker, ha ancora dei progetti da realizzare. Tra essi un album metal di cover e inediti con la collaborazione di grandi firme del settore.