Uh, uh, uh
Phonz, where you at?
Uh
Uh, uh, uh
Roses red
Like my drank, uh
Violets blue, by my crib, bust yo' brain
All that disrespectful shit I just can't tolerate
What really break my heart is niggas who say they love but ain't
Knives up in my back, I took 'em out and they betrayed
I don't ponder on no peons, they just yesterdays
I don't need no drugs, but I be lyin' if I said I don't
I don't want her love, but I need it 'cause it keep me goin'
Go to Hell and back on the daily, keep a blicky that's my gun
And my mind go to dark places, so my beam that's my son
I got lean, trust nobody but my fuckin' trap
AR-15 and the cold shoulder, that's the dap
We don't like to do no hand shakes, w? don't trust 'em
I don't respect th?se wounds, slut 'em out, no hugs just fuck 'em
I'm tryin' to have faith in somethin', I'm tryin' to believe in He
But if I don't believe in him, why he believe in me?
I need Holy water, but I'm drinkin' Hi-Tech
I'm fuckin' niggas' daughters knowin' they got no self respect
From projects to private jets just to show my flex
I say it with my chest, I can't let chit to chat
Adidas stripes with Nike just to show I do my best
If I'm broke, I never sleep I don't deserve no rest
Roses red
Like my drank, uh
Violets blue, by my crib, bust yo' brain
All that disrespectful shit I just can't tolerate
What really break my heart is niggas who say they love but ain't
Knives up in my back, I took 'em out and they betrayed
I don't ponder on no peons, they just yesterdays
I don't need no drugs, but I be lyin' if I said I don't
I don't want her love, but I need it 'cause it keep me goin'
Amy Winehouse, I need rehab like that
But I feel like Kurt Cobain, havin' drugs relapse
I be doin' better, and I be gettin' worse
And when I go down, trust me, boy, it really hurt
I feel like Whitney Houston, how I drown in drank
And it might be disrespectful, but that's just my pain
Feel like Whitney Houston, how I drown in drank
Might be disrespectful, but that's just my pain
Just my pain
Just my pain
I feel like Whitney Houston, the way I drown in drank
It might be disrespectful, but I just drown my pain
Just my pain
Just my pain
I feel like Whitney Houston, the way I drown in drank
Drown in drank
I feel like Whitney Houston, the way I drown in drank
Il supergruppo di Alice Cooper e Johnny Depp è pronto a tornare in Italia con 2 date nel mese di settembre.
"Era uno dei concerti migliori della mia vita". Bad Bunny è tornato a parlare dell'evento tenuto sabato scorso all'Ippodromo La Maura nella zona San Siro di Milano. E la grandine riapre il problema sicurezza dell'impianto.
Noemi dovrà osservare 4 settimane di riposo dopo la caduta, ma dal 16 agosto sarà un tour de force per recuperare i live rinviati. Ecco tutte le date fino a settembre.
Lo scorso 13 luglio Paolo Belli era in bicicletta tra Correggio e Campagnola, in provincia di Reggio Emilia, per la sua solita sgambata, quando ha investito un uomo di 41 anni di nome Alessandro Mignani che, trasportato in ospedale, dopo 1 giorno in terapia intensiva, è deceduto.
L'11 luglio Teddy Reno ha compiuto 100 anni! E' il primo cantante italiano a raggiungere questo traguardo.
Nella terza edizione di "Nuova Scena", talent dedicato al mondo rap in onda su Netflix, si sono aggiudicati la vittoria i cosentini Flextony e Tigerplug.
La radio è morta? No. Ma non è più il cancello d'ingresso. Negli ultimi anni qualcosa è cambiato ? radicalmente. Canzoni sconosciute esplodono in pochi giorni. Artisti senza contratto discografico raccolgono milioni di stream. E le radio? Arrivano dopo, non prima. Il pubblico ha preso il controllo. Il potere dei video brevi: 15 secondi che cambiano tutto TikTok ha trasformato le regole del gioco musicale. Una melodia che dura meno di venti secondi può diventare il suono di un'intera estate. Nel 2023, oltre il 70% delle canzoni entrate nella Billboard Hot 100 aveva avuto un'origine virale su piattaforme social prima di ricevere attenzione radiofonica.
Il 28 aprile 1986 la cantante Graziella Franchini, in arte Lolita, veniva ritrovata esanime e sfigurata nella camera del residence di Lamezia Terme in cui viveva ormai da un pò di tempo. L'omicidio è rimasto privo di colpevoli.
Da qualche parte nel mondo i Blue si sono riuniti davanti a uno schermo per vedere l'esibizione di Sal Da Vinci che canta "Per Sempre Si".